Nu börjar det!!!

Alice hormoner spökar med henne. Nu börjar hon bli deppig. När jag kom ut ur duschen för en stund sen så hittade jag henne inte, gick och tittade på ställena där hon brukar ligga, sen hittade jag henne i korgen. Korgen som vi köpte till Wilma för fem år sen, som Alice nätt och jämt får plats i :)
Nu börjas det deppas inför skendräktighet. det bara skriker om henne; jag vill vara i fred, låt mig vara!

Så jag smyger in och tar ett kort sen låter jag henne deppa i fred!

 

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: lina

förlåt för innan idag :-( FIck så dåligt samvete av att jag jagade in dig till stan och så kom jag inte själv :-( Surt, å dyrt blev det :-( Ses på fredag?

Kram, Lina

2009-10-21 @ 19:25:43
URL: http://secretmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0