skryta lite!

Måste skryta lite. Blev så stolt när jag fick tillbaka respons på mitt paper idag. Det är inte ofta vi får tillbaka respons, om den inte är negativ och det är nått man ska ändra, men positiv respons får vi i stort sätt aldrig. Så detta blev jag riktigt glad över :)



här kommer nu en kort respons på ditt inlämnade och Godkända paper litteraturseminarium "Bilder i skolan"

du börjar stort, Emma... "viktigt att göra barnen delaktiga i sitt lärande"...
glimrande.
you had me at hello

jag får en tydligt bild av hur du resonerar och hur du ser på din roll som pedagog
och jag blir glad
du beskriver en samtalande pedagog som vill veta vad barnen tänker för att på så vis kunna göra en god undervisning
jag höll nu på att skriva att bättre än så här kan det inte bli
jag tycker om att läsa detta

jag gillar att du har kopplat på läroplanstexter som ett slags bevcis för dina egna tankar
bra
det ger styrka till dina teorier om hur du vill undervisa

roligt att du , som en av få, tycker dig har haft en god bildlärare när du själv gick på högstadiet
men också gott att läsa att du har en utveckling av det arbetssättet, förhållningssättet, nämligen bild integrerat med alla andra ämnen
bild o matte, bild o språk...
klokt
och kanske till och med en förutsättning för att fler ska få en chans att lära sig samma sak men på olika sätt

snyggt jobbat Emma

nu återstår bara att omvandla teorin till praktik...:-)

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: lina

toppen!! Ja visst ed kul att få respons!!

2009-10-16 @ 08:19:42
URL: http://secretmom.blogg.se/
Postat av: Lotta

Wooo, det var inte illa ;)

2009-10-16 @ 14:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0