sova!

Tänkte jag skulle gå upp tidigt imon. men här sitter jag och sitter! Måste tvätta innan stockholmsresan och det måste göras imon.  kl 11.00 kommer Linnea och Rocky och tränar. Skit bra. Ska be Linnea kommendera oss så att jag får känna på hur Alice är och lära mig lite hur mycket vi behöver värma upp. Sen kommer Annalina ut med Nemo så ska jag kamma honom. Det ska bli skoj :) Linnea kände nån som hade en super bra kamera och som var duktig på att fota. Så vi ska ta nån dag och fota snygga kort. Det ska bli skoj. Har inga kort på mig och hundarna tillsammans och har inga snygga kort på hundarna i action, kan bli bra med en duktig fotograf med bra kamera :)

Wilma lilla har nog fått ögoninflammation. Hon är röd och svullen i ena ögat och var kladdig i det i morse. Får åka in på måndag om det inte blir bättre.

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: lina

Tack så mycket, vi är super nöjda med Nemo. Han blev jätte fin!

Glöm nu inte maila mig ditt kontonummer!

Kram kram

2009-10-25 @ 15:51:39
URL: http://secretmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0