stora stora staden!

Nu sitter jag i Familjen Agemones kök! väldigt mysigt :) Har vart inne i stockholm hela dagen och shoppat. Mer om det och allt annat vi gjorde får ni läsa om mera när vi kommer hem på lördag. Men jag kan ju säga att jag såg inte en enda jävla kändis, väldigt besviken!!!!

Nu ska jag ut och se hur det går för alice. här inne bor allergiska människor så jag vågade inte ta med henne in, så hon sitter fint ute på trappan och väntar på mig :) Men hon får ju såklart komma in i huset där vi sover och in till farmor och farfar, så hon behöver inte bo på trappan hela tiden ;)

bye bye!
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag såg Stina Dabrowski idag på bussen.. slå den ;)

2009-10-29 @ 18:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0