Var rädd om ditt liv Tussan!

Fan. Katten har börjat kissa inne. första gången (för ett par veckor sedan) hade vi missat att släppa ut henne på natten så hon hade ju vart inne ett dygn, vårt fel! Då kissade hon i skinnfotöljen på morgonen när Husse gick upp. Sen så såg jag några dagar senare att hon hade kissat på samma ställe igen, och då hade vi inte missat att släppa ut henne nån natt. Och nu i morse så gjorde hon samma sak igen, på samma ställe, efter att husse släppt in henne på morgonen. Och nu när jag dammsög så såg jag att det var kiss på ett annat ställe också! Hon har ingen låda att gå på men detta kan omöjligt vara för att hon är kissinödig, hon brukar jama och stå vid dörren om hon behöver ut. Jag har läst lite och tydligen så kan katter göra så här för att visa att nått är fel. Hon protisterar alltså mot nått. Men va fan kan det vara? Kan inte komma på nånting som vi har ändrat på som skulle störa henne. Kan det vara så simpellt att jag har ställt min resväska vid hennes klösbräda, tycker hon den är ivägen? jag vet då fan inte. Men hon bör passa sig för hon är inte Husses favorit och hon blir det inte genom att börja kissa inne. "vi får väl skjuta henne, eller så får hon va ute hela tiden" Jag tycker inget inte att nått av alternativen låter önskekvärt!

Nu ska vi ut på promenad. Och det börjar skymma. På med reflexer, jippii! :D
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Halloj Emma!

Mamma och pappa hade en katt som helt plötsligt kissade inne. hon gick och strätte överallt..

Men jag tror de steriliserade henne och då slutade hon med en gång och fick vara inne igen och mysa...

Fast er katt kanske redan är steriliserad?

Annars är det ju värt ett försök...?

Kram

2009-10-27 @ 13:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0