Alicen och Wilmisen!

Wilma dricker inte längre så där mycket och länge. så antagligen så hade hon nog bara ätit nått salt eller nått dåligt. Så det är skönt :)

Alice funderar jag på om hon har urinvägsinfektion. I morse gick jag upp 06.30, tidigast på mycket länge. Jag gick upp, gick på toa - alice följde med. Jag gick in till vardagsrummet och väckte wilma som låg i sin soffa och sov, Då kommer Alice in i vardagsrummet och sätter sig och kissar på golvet. nej nej nej, ut ut ut. Säger jag till henne, inte argt på nått sätt för hon jag vet att hon inte gör så om hon inte verkligen behöver. (onstigt så tidigt på morgonen) Och hon lyssnade faktiskt och slutar kissa och springer mot dörren. Sen lukta det aaaapa, vuxen morgon hundkiss luktar bläää. Spray köks spray som dofta citron och öppna alla fönster och torka upp, sen gick vi ut på promenad. Och då kissade alice väldigt många gånger, men jag har lite svårt att skillja på om det är "skvätt-kiss" eller kissinödig kiss. ser utsom lite både och, och hur länge håller dom på och skvätter egentligen?

Vad det gäller hennes vikt så äter hon pastan och burkmaten som hon får, men petar väldigt fint ut det ur torrfodret för det vill hon inte ha. Hoppas hon fortsätter äta pastan och burkmaten ett tag iallafall så det inte bara är nyhetens behag.

Nu ska jag göra pannkakor, tänkte försöka göra Mr Bear glad för jag har en inte så glad nyhet till han när han kommer hem - Wilma har grävt en stor grop i hundgården idag!
Sen ska jag och Alice in till klubben och träna lydnad på tisdagsträningen. Det gillar jag!
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0