Hallands Nyheter!

Idag kunde man läsa detta i Hallands Nyheter:

Berusade orsakade singelolycka

VARBERG

En bil körde in i mitträcket strax norr om Varberg Nord i den södergående filen vid kvart halv sju på torsdagskvällen.

Bilen blev stående mellan körfälten och de tre männen, 44 och två 52 år gamla från Västra Götaland, som färdades i den började gå längs med vägen. Enligt polisen var de alla berusade och togs med till polisstationen.

Vem av dem som körde bilen är oklart eftersom det inte fanns några vittnen. I nuläget är ingen av dem misstänkt för något brott.
Några trafikstörningar har inte rapporterats.


Nu stör det mig så förbannat jävla mycket att jag inte stannade, för hade jag stannat så kunde jag sett vem som klev ur bilen på förar sidan och den jäveln som ger sig ut att köra onykter kunde blivit dömd för rattfylla, nu kan han inte det så länge han inte erkänner eller om hans idioter till polare säger att det var han, men det lär ju inte hända. Men samtidigt som det stör mig att jag inte stannade för den här sakens skull så känns det också bra på nått sätt att jag inte stannade, tänkt om jag gått fram och dom varit aggresiva eller nått, fulla gubbar kan man väl aldrig lita på. Och dom var ju inte skadade så jag kunde ju inte gjort nått för dom ändå, mer än att satt dit den jäveln som ger sig ut på vägen onykter och riskerar andras liv!

jaja. ska försöka lägga det där bakom mig nu! Idag så har jag badat alice :) känns som att det är det ända jag gör på helgerna nu för tiden! Imon är det iallafall utställning i sofiero och jag tycker alice är riktigt riktigt fin måste jag säga. Hon har inte super mycket päls men hon slutade ju fälla för ca 2 veckor sedan och den har ändå blivit lite lite fylligare efter det tycker jag allt :) Detta är förhoppningsvis Alice sista utställning på ca 2 år. Så sa jag förra året vi åkte till Sofiero också, men jag hoppas hon ska gilla sin man denna gången och blir dräktig och sen få några välskapta friska valpar, vi får förhoppningsvis träffa hennes man imon. haha, hoppas han är en sprallig självständig hane. så vi inte får en valp som är som alice och inte vågar göra nånting själv :)

Nu är jag huungrig. Mr Bear har gjort en god sjömansgratäng, tror jag det hette, som står i ungen och jag har gjort mig en drink Alá Frida Svendsén, den va god :)



Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0