Julklappar.

Igår fick jag julklapp utan min Mr Bear. Ett par kängor som jag vart med och provat ut. Var ju tvungen att börja gå in dom nu om jag ska kunna ha dom när vi ska till Uganda. Och jag hade dom idag på morgonnpromenaden och dom var helt ok, verkar inte vara några skor som jag måste plågas i för att gå in. Nä, dom var helt ok förutom att mina tår somna och att jag blev väldigt trött i fötterna, men det blir ju bättre när dom blir mjukare.


Den 15 januari har vi bestämt att vi ska åka, vi har nån utställning och grejjer i skolan den 13 och sen kursavslutning den 14 så den 15 ska vi boka till.
Och jag blir väääldigt nervös nu. Har hela tiden tyckt att detta ska bli så häftigt och roligt. Men tänk...tänk när jag och mr Bear kommer där helt själv, koko, jag kommer vara helt borta och säkert åksjuk och tänk om mr bear blir sjuk! vad fan ska jag göra då, han säger att om han blir sjuk så får jag åka ut på saffari och gå upp till gorillorna själv,, eeeh glöm det!! och ännu värre, han säger att om jag blir sjuk så åker han iväg själv, lämnar mig i ett tält mitt i djungeln!! herregud, jag kommer ju bli uppäten av ett lejon! Och dom här guiderna, han säger att man kan lita på dom, dom lever på turism och kommer behandla oss som kungar. jojo, men vem vet, när vi bara är två. Hur lätt som helst för dom att ta alla våra pengar och pass och allt. Jag kommer säkert på rånad, magsjuk och få malaria och gulsot. Missa alla djuren och sen är det dags att åka hem. :( usch!

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: j

åksjuketabletter å bajstabletter e ett måste emma;)

2009-09-03 @ 20:31:02
URL: http://j3nnyk.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jag tycker du ska stanna hemma! Akta dig för gorillorna, dom kan äta upp små barn!

2009-09-11 @ 21:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0