min myskväll!!!

Min myskväll som jag skrev om att jag skulle ha i fredags blev inte så jävla lyckad alltså! Jag och syster åkte iväg på träningen, efter ungefär 30 minuter boxningen så ska vi ha staffet. Man boxas ju i par, jag och syster boxas alltid, så staffeten var i de paren man boxade i. En "idiot-staffet" alltså först springa fram till ett märke, backa tillbaka, sen springa fram till en märke längre fram än det första, och backa tillbaka. Och detta var ju tävling = Bloooodigt allvar! jag ska fan inte dra ner mitt team så jag ger ALLT! syster startar och hon är snabb, så jag måste ge järnet för att vi ska fortsätta hålla oss så här bra till. springer fort fram till första märket, backar fort tillbaka, springer till nästa märke, backar tillbaka och märker att en kille är på väg att back-springa om mig, jag försöker öka farten och faller då som en fura! Rätt bak ner i golvet, PANG. Rumpan och huvudet fick en jäkla smäll! Förbannat jävla ont gör det och jag kämpar allt jag kan för att inte börja gråta, inte gråta ställ dig upp igen och inteee gråta! Men det gör så ont i huvudet och rumpan att jag inte vet vad jag ska göra och folk frågar om jag vill ha vatten och lyfter upp mina ben och grejjar! Efter nån minut så har jag samlar mig och jag och syster går ut chocken lägger sig och jag inser att jag kan inte fortsätta träna för min vänstra skinka har fått en sån jävla smäll så jag knappt kan gå. Så vi åker hem, och jag ska ha min mys kväll!!
   Trevligt, får hänga på ena armstödet när jag sitter i soffan för det gör så ont på skinkan. nä. Min myskväll var inge bra! :( ha bara ont och gick och la mig tidigt!
   Igår kväll så började jag få riktigt ont i nacken. Var rädd att det hade med fallet att göra men nu börjar det bli mycket mycket bättre. Så det var nog ingen wiplasch eller nått som jag var oroligt för där ett tag, läste på internet att det kan komma timmar/dagar efter man har vart med om en olycka eller så. Men nu börjar det som sagt bli bättre så det är toppen :)

Jag och Alice var och tränade på klubben idag med den andra tjejen som ska vara med i hallandskampen. Shit vilken kvinna!!!! Vilket ledarskap hon har! Hon har tränat massa med hundar och hjälp andra som har haft problem med vissa saker hos sina hundar så hon hjälpte mig jätte mycket med hur jag jag ska göra med Alice och hennes ingångar tex.  Alice sätter sig gärna snett jämte mig, men jag vet att hon kan så jag brukar bara titta på henne så hoppar hon till och sätter sig rätt, ibland inte första gången men kanske andra eller tredje gången, tills belöningen kommer då hon sitter rätt. Men detta kom vi ju på tillsammans att det kanske hon inte lär sig att sitta rakt på, bara att hoppa omkring jämte mig tills hon får belöning. Vilket jag INTE vill att hon ska göra på tävling för där får hon ju ingen belöning, bättre då att hon sitter snett än att hon stuttsar omkring! Helt underbart att ha nån att bolla idéer med och träna med. Sen att hon är bra och har bra lydnad på sin hund är ju så jävla super, och att hon kan med att tala om för mig vad jag gör fel. Älskar det, iallafall när det kommer från en som kan!!! :) Jag lärde mig iallafall av henne att jag måste ställa högre krav på henne. haha, hon lånade Alice och visade mig hur jag skulle göra när jag tränar. Jag tränar alltid utan koppel men hon sa att det kan vara bra att träna med koppel för att vi tydligt vart jag vill henne. Alice gumman blev helt förskräkt när hon rykte till när Alice gick snett eller fel! Sen när hon släppte Alice så sprang hon till mig direkt. Men jag måste lära mig att vara hård. Jag är på tok för mesig och jag vet ju det! jag har svårt för att vara hård mot mina älsklingar. Men jag får lära mig!

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0