morgonstund har guld i mun..

Tack för de fina kommentarerna.
När jag vaknade i morse så stod Alice vid min sida av sängen och tittade på mig och tyckte det var dags att gå upp. Då kom jag att tänka på gårdagen när jag såg henne. "Vi gick ju vidare hjärtat" sa jag till henne och gav henne kramar och pussar. Jag trodde verkligen inte vi skulle göra det. Men vi gjorde ju verkligen det, det är ju på riktigt :) Ikväll ska vi åka in till brukshundklubben och träna. Hallandkampen är ju den 3 oktober så vi måste hinna finslipa lite tex på att hon sätter sig snett och att hon luktar i marken när det är fritt följ, men nu har jag vart med på en "tävling" och vet hur det går till och så där så nu kan jag träna mer utefter det :)
Ja det är helt otroligt att vi verkligen klarade det :) Gud vad roligt att vi ska få vara med på detta!
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0