onsdag!

Nu ska jag snart åka och vara barnvakt. Känner verkligen inte för det nu. Har vart i skolan hela dagen och är nu hemma en kortis och dricker te och gosar med hundarna. Vill vara hemma med hundarna nu istället för att åka iväg, var ju borta hela dagen igår också :( men imon är jag hemma iallafall. Skulle egentligen åkt till Göteborg med studiegruppen men det blir inte så och nu känner jag att det är skönt :)

När jag körde hem så körde jag på en fågel. mitt hjärta värker och jag funderar på om man ska stanna när det råkar hända sånt? hade det var en hund eller katt så hade jag ju stannat för att se om den hade halsband. Men en mås tillhör ju antagligen inte nån men man kanske ska stanna och se så den säkert dog? men vad skulle jag gjort om den inte hade vart död? Nä, hade inte klarat av att döda den då i vilket fall men jag hoppas inte den ligger i lassabacka rondellen och lider :(

Wilma grävde ännu djupare i sin grop idag i hundgården och jag börjar fundera på vad hennes syfte med detta är... hmm, hon är på väg djupare och längre fram mot stängslet..vill hon ut och springa i skogen kanske?  Mr Bear får ju kolla det sen så hon inte är borta en dag när man kommer hem!

Nu får jag väl åka då. Ska pussa och krama mina snuttar massa först! kommer ju hem om 3-4 timmar igen men ändå... :)
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: Elli

Den får skylla sig själv som kom just där du körde.. Grunna inte mera på den måsen! Det finns fler som säkert körde på den efter dig! :)

Kram

2009-09-23 @ 15:57:59
URL: http://komplicerat.blogg.se/
Postat av: jennie

Äsch oroa dig inte för måsen.. ingen fara med den.. men jag förstår känslan av att köra på ett djur.. jag råkade köra övern en grävling.... men men bara å gå vidare.. Å måsare e riktigt äckliga så va bara snällt att du tog bort en.. men d förökar sig nog rätt snabbt igen.. så e nog ingen som saknar den. Hoppas allt är bra med dig!! Kram

2009-09-24 @ 20:52:34
URL: http://jenniemx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0