Valpar och sprutor!

Är inne och kollar varje vecka nu på kennel Around, vilka underbara små söta sötnosar! vill haa. gå in HÄR, klicka på valpar och sen på vilken vecka du vill se. Vecka 2 som jag tror var i onsdags är ju den underbaraste när dom börjar tulta runt på sina små ostadiga ben utan att se något än :) När Alice får valpar så ska jag följa dom så här vecka för vecka också, underbart att se deras utveckling.

Vi har precis vart iväg och tatt vår andra hepatit spruta, min fjärde av fem inför resan. Eva på Neptunus är så otroligt bra på att ta sprutor. Spelar ingen roll om jag börjar hyperventilera och tårarna sprutar, hon sticker snabbt in nålen i armen och trycker in vaccinet och sen ut med nålen. Inte nån jävla daltande och vara långsam och försiktig bara för att jag är nervös, vilket jag bara blir mer nervös över..Eva är bäst :)

Nu ska jag och syster iväg på boxning och sen så är det FREEEDAG! fredagskvällen är den bästa på hela veckan tycker jag :) Mr Bear ska iväg med jobbet så jag har heeela soffan för mig själv, då inkl fjärrkontroll! I love it, har köpt en sallad på stantons innan som ska avnjutas till Idol och sen blir det Ben & Jerry glass till senaste Wallander. jag kommer ha en toppen kväll :D

Bye Bye!

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: Natalie

Vart ska ni? (:

2009-09-25 @ 16:59:21
URL: http://natalieutanh.webblogg.se/
Postat av: Anonym

tack själv vännen, det var mysigt! Skönt att sprutorna gick bra och att det är över nu!



Vi kan väl ta en kväll bara du och jag med? en lugn kväll med vin och kräftor? En riktig tjej kväll med Twilight filmen.



Sitter med nr 2 i munnen nu 19,30 åker den ut :-)

kram kram

2009-09-25 @ 19:05:18
Postat av: lina

hoho...vart håller du hus? saknar dig i cyberrymden <3

2009-09-27 @ 18:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0