VI GICK VIDARE :)

Vi blev en av de två som gick vidare i kvalet, jag blev så chockad när hon sa "Vi är glada att tala om att dessa två ska representera Varberg i Hallandskampen.........Linnea och Emma!" jag vände mig om och tittade på de andra, tänkte att det kan väl inte vara jag, det kanske är nån mer som heter Emma. Men det var jag, det var jag och Alice och jag började nästan gråta när jag insåg det :) Blev så glad! Alice var jätte duktig, men gjorde några missar. Detta är våra poäng (koeff är momentets "nr" och ens betyg gångras med koeff och blir ens betyg):


1. Platsläggande. Koeff. 3 Betyg. 10 Poäng. 30 Perfekt!
2. Tandvisning. Koeff. 1 Betyg. 9 Poäng. 9 Något Orolig
3. Linförighet. Koeff. 4 Betyg 6.5 Poäng 27 Släpper, Nosar
4. Läggande. Koeff. 2 Betyg. 0 Poäng. 0 Sitter
5. Inkallning. Koeff. 3 Betyg. 10 Poäng. 30 Bra!
6. Ställande. Koeff. 3 Betyg. 8 Poäng. 24 Något steg. snett sitt.
7. Apportering. Koeff. 1 Betyg. 10 Poäng. 10 Snyggt!
8. Hopp över hinder. Koeff. 2 Betyg. 9 Poäng. 18 Något långsam ingång. Snett sitt.
9 Helhetsintryck. koeff. 1 Betyg. 8 Poäng. 8

SUMMA: 155.
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Stort grattis!! Va kul att det gick bra!

2009-09-15 @ 06:16:04
Postat av: jenny

Grattis!! Vad kul! Det var jätte kul efter allt slit och jobb :) duktiga ni e! kram kram från oss

2009-09-15 @ 09:49:34
URL: http://mowlo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0