åh små sötnosar!!!

Första kullen på kennel Around är nu födda.
Innan de föddes så tänkte jag att i denna kullen kanske inte kommer bli nån tik som kommer se ut som jag tänker att den perfekta för oss skulle vara (har hela tiden tänkt att jag vill ha en som en motsatta till wilma, hon är stor och ljus, vill då ha en liten och mörk). Eftersom både mamman och pappan till denna kull är ganska ljus så trodde jag inte det skulle bli nån mörk då, men jösses så fel man kan ha :)
Där finns en liten tik som är så otroligt fin, mörk :)! När jag såg henne så tänkte jag, henne skulle jag välja om jag fick chansen. Men så fortsätter jag skrolla ner, och där finns ju en annan, och en tredje som också är så fina och speciella på sitt eget lilla vis. Så nu tänker jag att det är skitsamma vad för färg valpen har, alla är unika på sitt sätt och även om den är ljus så finns det ingen som är lik wilma på nått sätt. Så om vi har turen att en av dessa kommer flytta hem till oss, så hoppas jag att jag slipper välja för det kan jag inte :)
Håll tummarna för oss nu vänner.

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0