Äntligen!

Nu har min mormor och morfar betalat handpenning på en valp. Äntligen, efter mycket om och men så har finns den en liten som ska få flytta hem till dom :) Ni kan titta på valpar här http://www.norramunkeby.se/valp/, dom är super söta. Är finsk lapphund, det var sån jag ville haft innan jag köpte Alice. Men B tycker inte dom är så fina så då därför blev det en berner istället, vilket jag inte har ångrat för en sekund :)
Men det känns iallafall riktigt bra att mormor och morfar ska få en hund nu. Jag tror inte dom har skrattat en enda gång sen i sommras när deras son, min morbor, gick bort. En hund ersätter GIVETVIS inte Mikael, men det kanske kan få dom att leva hyffsat glatt och bra resten av deras liv! Jag tror detta är bra för dom. Och jag tror också att hunden kommer få det toppen hos dom, två pigga pensionärer som bor i ett stort hus mitt i skogen, kan en hund önska sig nått mer? ;)

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: lina

nej det ska du få hem i brevlådan, det stod i ditt bekräftelsemail :)

2010-04-28 @ 19:59:05
URL: http://secretmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0