bästa födelsedagspresent ever...

yes. den fick jag idag. och tro det eller ej, men det var en dammsugare. jag är på riktigt jätte glad!! en sladdlös dammsugare som är 2in1, man kan ta bort en grej så blir det en handdammsugare, eller så använder man den som en stor. kanske inte super bra att använda tills storstädningen men guud vilken guld grejj ändå. nu kanske äntligen övervåningen kan bli kvitt all alice päls och när det ligger grushögar på ställena där hundarna har sovit - ja då är det bara till att ta den lilla dammsugarn som sitter i laddaren hela tiden och dammsuga upp det. eller när man spiller hund/kattmat i källaren, så kan man lätt ta med den lilla ner så inte mössen smyger sig fram och för att äta..! behövs inte krånglas med sladdar och rota fram den stora ur städskåpet för en liten snabb städningen inte. Och ett stort pluss + den är pås-lös!!! gudarna ska veta att hundägare köper dammsugarpåsar till förbannelse. men nu kommer vi spara in en hel resa på några månader!!;) ah, jag är så glad. känner mig faktiskt lite lättad..vad lätt det ska bli att städa framöver!! ja jisses..att man kan blir så glad för en dammsugare!

Här har ni den..fin va :) ?


Bild från http://www.bosch-home.se/




Annars toppen dag. fick inte direkt njuta av det fina vädret dock eftersom jag skulle städa och lagamat och baka hela dagen till familjen. men en mysig kväll har vi haft. och jag har fått ytterligare ett presentkort på elgiganten (fick ett i julklapp också) så nu har jag råd att välja och vraka bland mobiltelefonerna..åh det ska blir så roligt så nu när jag verkligen har råd så blir jag osäker på om jag inte ska skita i det och ha kvar min gammla ändå...haha.. nä. jag ska ha touch mobil med internet och bra kamera och musikspelare...det är min drömmobil det :)

Tack alla för alla grattis, här på bloggen och på facebook. Facebook är bra. har fått så många grattis så jag blir helt varm om hjärtat :)

Nu ska jag sova och imon ska jag jobba, först hos min lille kille med autism, och sen hos lillaflickan i kungsbacka där jag är barnvakt..det blir en bra dag det...och vet ni vad jag ska göra sen när jag kommer hem? då ska jag dammsuga :D dammsugarn måste nämligen laddas minst 16 timmar innan första användning. jag längtar! :)

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0