Diskussion som går här hemma nu...

Vi har lite delade meningar om en sak angående en eventuell hund till! '
Ska hon få vara i sängen eller inte? Ni kommer kanske bli förvånad över vem som tycker vad:

Jag resonerar så här: Hon behöver inte få vara i sängen, det är trångt nog med att Wilma ligger där. Jag vaknar ibland på nätterna och störs av att wilma ligger så trångt och nära och det räcker, tror det blir för jobbigt med en hund i sängen till. Sen så tänker jag också att en hund till betyder dubbelt så sandigt och skitigt + att om vi får barn nångång så kanske vi inte kommer vilja ha någon hund i sängen och då blir det jobbigt nog att vänja av Wilma vid det. Men o andra sidan så tycker jag hon möjligtvis kan få vara i sängen när vi ger henne tilllåtelse till det, alltså när vi säger varsågod så får hon hoppa upp och inte annars, vilket man kan lära en hund JA! 

B resonerar inte så mycket utan tycker bara: klart hon ska få ligga och gosa i sängen!

Vi får väl se vart detta slutar!

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Får Alice vara i sängen? Eller va de så att hon inte ville?

2010-04-29 @ 15:25:57
Postat av: Jamie

aaw vilken pluttis !



xxx

2010-05-03 @ 18:37:49
URL: http://aboutjamie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0