Försov mig :(

usch. har inget minne av att mitt alarm har ringt i morse. tror jag hörde att alice var igång nångång i morse men mer än det tror jag inte jag har hört. Hade satt klockan på 05.55 och vaknade 07.07, usch det är jobbigt. Ska inte åka till skolan innan typ 08.10 så jag hinner ju med att äta och göra mig i ordning o så...men vår promenad (min och hundarnas) blir ju lidande. Gick ut med dom en liten sväng på typ 20 minuter. så att de fick uträtta sina behov och eftersom hundar är sånna vane djur så undrar jag om alice hade vart nöjd om vi INTE hade gått ut, tror inte det. Nu är dom iallafall ute i trädgården efter sin frukost och springer omkring och lättar på trycket det sista och skäller på saker som dom tror dom ser, eller kanske är det så att det bara är jag inte ser sakerna..mycket möjligt.

Nu sitter jag och äter frukost...den blir också lite lidande för eftersom jag har vant mig vid att gå 45 min innan frukost eller springa samma runda så är jag inte alls hungrig nu....Men jag äter en macka för saken skull, vet ju att jag är hungrig när jag kommer till skolan annars..! 

Nä...Aldrig mer försova mig!! 
iallafall inte denna veckan!

 
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0