hundgodisbak!

Här bakas det hundgodis för fulla muggar..nja kanske inte riktigt :) men det bakas iallafall! Fick tips av en kär vän att man kan skära blodpudding i bitar och rosta i ungen. Så det gör vi här nu :) jag hatar blodpudding så jag tycker här luktar jätte äckligt nu...finns dom två andra som tycker här luktar fantastiskt gott :)





"det ser bra ut det är morsan..."


Efter provsmak : "yes, det var ok! Men det är nog
bäst att jag smakar på en till så att det inte bara gällde just den biten..."

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: lina

vad roligt att hon gillade det :) nu ska jag snart åka och jobba har verkligen noll och nada lust. Kram hoppas träningen går bra

2010-04-21 @ 19:47:15
URL: http://secretmom.blogg.se/
Postat av: Quila o Ronja

Hej

Kan bara hålla med....Det luktar inte så vidare värst gott. Men visst är det ett jättebra hundgodis. Billigt OCH nyttigt :-)



//Susanne

2010-04-21 @ 21:44:33
URL: http://quilaoronja.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0