Hundklippning och hundbad!

Sitter och äter frukost och väntar på Lotta som ska komma hit med hennes vovve Tellus. Jag har fått äran att göra han fin :)

Eftersom han är en blandras mellan bordie colle och springer spaniel så ska jag klippa han som lotta vill ha honom, inte efter nån rasstandard eller så. Fast man kanske inte ens klipper bordie colles och springer spaniels inför utställning o så? vad vet jag :)

Ska bli kul iallafall. Ska lägga ut kort på före och efter så vill jag gärna att ni skriver vad ni tycker, så jag vet om jag är bra eller mindre bra :)



Tjoho!

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tellus är jättesöt! Han ser yngre och fräschare ut :) Ska du inte ha nåt? Du kan säga ditt kontonummer så kan jag sätta in en peng? Du jobbade ju länge med byrackan :)

2010-04-27 @ 14:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0