längtar..

Imon är en dag jag ser fram emot.

Jag ska vara på gymmet 10.30. Så innan dess så kommer jag att hinna gå en lång runda med hundarna, det ska bli skönt. Jag hoppas på sol imorgon också, det är så otroligt skönt att gå tidigt på morgonen när solen smyger sig fram mellan träden i skogen. Mitt bästa tips om man känner sig lite deppig :)
Föresten så är vår skog värsta lik-gården! Alice och Wilma hittar rådjursklövrar, hartassar och skallar lite här och var känns det som. Usch. Det är nog dom jäkla rävarna som gräver fram det. Alice är så dum, eller smart fakiskt. hon vet att jag inte vill att hon bär omkring på dessa äckliga kadaver, så hon brukar springa och hämta dom (för hon vet ju vart hon la nått sist) Så kommer hon till mig, också säger jag "loss" också släpper hon ner det på marken och tittar på mig glad och vifftar på svanen och vill ha belöning för då tycker hon att hon har vart duktig :) Hon brukar få godis när hon släppt det, men ska nog sluta med det nu så kanske hon slutar hämta dom :)

Ja sen ska jag ju då till gymmet. Min käre vän Linnea ska visa mig hur alla maskiner funkar och vad de är bra för och hur jag ska lägga upp min träning. Ska bli jätte kul och känner att jag behöver detta nu. Har kommit in i en dålig period när jag känner att min träning inte ger nånting, trodde ju att jag tränade kroppen bra men det gjorde jag ju inte..så nu konditions tränar jag mest..det är ju bra iofs men jag vill ju bränna fett :)

Sen ska jag hem till Lotta och äntligen få träffa henne och Jamie igen. Gud vad jag har saknat dom. Lilla söta Jamie har jag saknat och Lotta också. Det är så skönt och kul att träffa Lotta. Det är så roligt att bara sitta och prata med henne, hon är så go och lätt :) Kärlek till dig min Charlotte Nilsson!


Nä nu går jag och lägger mig. Är trött. Vi har varit så effektiva i skolan idag. Vi håller på att skriva PM. ett utkast man väl kalla det, inför vårt examensarbete som vi ska göra till hösten..inte klokt att jag ska göra examensarbete redan till hösten men så är det..! Och vi är iallafall nästan helt klara med vårt PM. Ska sitta en stund på måndag också..ska bli skönt när det är klart :) Även om jag fakiskt tycker det är kul att sitta med min skrivarkompis Sara..vi funkar bra ihop tycker jag :)





Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Naaaw, du är så söt ;)

2010-04-23 @ 12:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0