Lilla Jamie!

Har precis kommit hem från Lotta. Hennes lilla flicka, Jamie, var så söt, så söt o så mjuk och ömtålig. Hon är verkligen pytte liten, mycket mindre än vad jag trodde efter att ha sett kort på henne. att en människa kan vara så liten ens. Det var jätte mysigt att hålla henne. Kändes så rätt på nått sätt :) Gissa om jag längtar ännu mer till att bli mamma nu. Herregud. jag hoppas skolan ger mig så mycket att göra så jag inte hinner tänka mer på det, och att vi skaffar valp snart så vi får massa massa att göra här hemma. Usch, det nästan gnager i mig hur mycket jag vill ha en egen liten bäbis. Men det går inte just nu så jag får snällt härda ut i lite mer än 9 månader till tills jag är klar med skolan innan vi kan planera för det!
Super fin och välskapt liten flicka var Lotta och Pacos iallafall, all lycka till dom. Är jätte glad för deras skull :)
Får se om Lotta kanske lägger upp kortet hon tog på mig och Jamie så kanske jag kan lägga upp det här så ni får se :)

Om det var nån som reagerade på ordet valp lite längre upp i texten så kan jag ju skriva om det. Det här med att ta valpar på Alice har ju inte gått så bra. Jag tror ju dock att hon är på gång att börja löpa snart och gör hon det så kommer vi la åka och ta blodprov och har hon då ägglossning så testar vi en gång till att para henne, en sista gång. Sen så får vi lägger jag ner det för sen är hon för gammal och jag orkar inte hålla på och testa och testa hela tiden utan ens en enda parning. Men blir det så att Alice inte bli dräktig då så verkar B vara sugen på att skaffa en petit basset (en wilma ras) till. Wilma är 6 åt till sommaren så hennes jaktefterträdare börjar nog ta form i b´s huvud. Och det verkar passa sig så perfekt att Kennel Around ska ha två valp kullar av denna ras till sommaren.. :) En kennel som jag bara har hört bra om hon verkar ha väldigt fina hundar. Jag hade tyckt att detta vore jätte kul. Även om jag helt vill ha en icke-jakt-ras så är en valp alltid en valp och almänlydnad bör alla hundar ha. Så nu när jag vet så mycket och har lärt mig så mycket om lydnad så tycker jag det vore kul om vi skaffa en liten valp som jag kan få jobba med :) vi får väl se vad som händer här...bebis är det ju dock tyvär inte på gång iallafall!
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0