Mina Stjärnor!

För några dagar sedan så gav jag ju wilma så mycket beröm här i ett inlägg. Nu är det Alice tur :)
Var ute och tränade lite med henne innan. Och jävlar vad bra hon var. och jag tror jag vet varför...för jag gav henne så mycket beröm när hon gjorde nått rätt, så mycket och högt och glatt så hon blev så taggad så svansen gick som en helikopter hela tiden. Och när hon gjorde fel, så sa jag inget utan då gjorde vi bara om det, "gör om - gör rätt" ;) Där har vi nyckeln :) Jag tror det blev så jävla tydligt för Alice vad jag ville ha av henne när jag gjorde så här, super mycket beröm vid minsta lilla rätt, och ingenting vid fel. Hon kopplade väldigt snabbt :)
Jag vet inte varför jag inte gör det på träningen med Linnea och Josse...jag blir så stel då kan jag se nu.. Det får vara slut på det. Hon var helt klart stadens stjärna idag, tog upp apporten rätt, stannade i rutan på kommande, stannade vid inkallning med ställande, la sig pladask vid läggande under gång...ja jösses vad roligt vi hade :) Imon 10.30 så ska vi träna inne på klubben igen. Då ska jag verkligen tänka på detta och se om Linnea och Josse märker nån skillnad på Alice. Ser fram emot imon. Nu går jag och lägger mig :)
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: melliiee

fina hundar på headern !



Haft en bra dag?

2010-04-04 @ 16:54:26
URL: http://melliiee.blogg.se/
Postat av: melliiee

sv: aww, tack!

Jodå, allt är jättebra :D



sj då?

2010-04-04 @ 17:34:01
URL: http://melliiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0