Ugglas Revy!

wilma hade ingen feber som jag misstänkte i fredags. men hon är fortfarande inte helt ok! Vi cyklade inte i fredags, gick en runda istället. Igår morse när vi gick så var hon inte helt på gång och idag när vi var ute så blev hon jätte flåsig och drog inte alls, inte ens i skogen...där brukar jag iallafall få säga till henne några gånger för hon nosar så mycket efter vilt så hon glömmer bort ibland att hon inte får dra..! Annars så äter hon och busar gärna och så, hoppas bara att det är löp eller nått som är på gång som gör att hon inte är lika pigg o glad som vanligt bara.

Igår var vi på Ugglas Revy i göteborg. Det var helt otroligt. vi hade höga förväntningar när vi åkte dit och det var mycket bättre än vad jag hade trott :) Per andersson och Annika andersson var ju också med i revyn så det var riktigt bra. Uggla är riktigt roligt, och riktigt jävla liten också för den delen...jag fattar inte vad han köper sina jeans nånstans..måste ju vara på barnavdelningen för dom där små benen, jag lovar att jag hade kunnat greppa mina båda händer om hans lår, mycket mindre än vad jag trodde, visste ju att han var kort o så..men det var helt otroligt vad liten han är:)

Vi var och köpte skor också. jag fick äntligen min födelsedagspresent av B. Ett par snygga promenad skor, var precis vad jag ville ha. Ville ha ett par bra skor men som ändå är snygga, och dessa var nån nyhet som är lika bra som alla sportskor men ser ut som ett par vanliga tygskor - perfekt!

Jag köpte även löparskor :) yeah!! nu ska här springas. Annalina tipsade mej om en sida på nätet där man kan mäta sin runda, Iform.se, kanon! Mätte en runda som jag går ibland på morgonen, och den var över 2 km, trodde jag aldrig :) och rundan som jag sprang i stan före tt tag sen vid strandpromenaden som jag skrev om, vad över 5 km...det hade jag ju aldrig trott :) så vår ruset som gå som hejsan, speciellt nu i mina nya skor :)

så nu tänkte jag ge mig ut på en springrunda :) Sitter med kartan nu och försöker hitta en som är 5 km, för har jag gjort det förr så kan jag göra det igen :)

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Du är så duktig! Jag blir riktigt imponerad. Springa 5 km, inte illa ;)

2010-04-25 @ 18:03:56
URL: http://nilss0n.blogspot.com
Postat av: lina

duktig du e, du ger mig ångest....

2010-04-25 @ 20:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0