Vet ni vad??? Vet ni vad???

Jag kan inte hålla mig att berätta..B har ringt till kenneln där han funderade på att köpa valp ifrån. Nu är vi igång. Han skulle aldrig ringa om han bara funderade på det lite svagt :) han sa till mig att jag kan ju inte jobba i sommar om vi ska ha en lite valp..nähe säger jag..det blir ju lite fattigt och tråkigt utan pengar klart...men då säger han att jag får leva på hans pengar i såfall. :) Det gillar vii :) kan absolut tänka mig att vara matte-ledig och leva på hans pengar om han så önskar :) men sen tänkte jag att jösses, vad tråkigt jag kommer ha hela sommaren för alla andra jobbar ju..men seeen kom jag på att min kära vän lotta är mammaledig...hoho..stackars henne! ;)
det är iallafall två tikar på denna kennel som är dräktiga, konstaterat dräktiga..blir kanske ungefär 10 valpar totalt av detta trodde hon...och det har ringt ungefär 20 personer som vill ha valp. hmm, det låter ju kanske inte så lovande då kanske. Men jag hoppas ändå, hon visste vem Alice och Wilma är för hon har kontakt med Alice uppfödare så jag hoppas hon känner sig trygg med att sälja valp till oss då =), för hon har nämligen inte lista utan hon går efter vem hon vill sälja till och inte. Så ja, det är bara att hoppas att det inte blir ett gäng hanvalpar för vi ska ha en tik i såfall, och att om det blir nån tik..att vi får en :) det skulle vara så jäkla kul :) Så håll nu tummarna mina vänner :)

Här får ni en bild som jag njuter av att se varje gång, jag och världens sötaste lilla flicka, jamie.



Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det ser ju riktigt bra ut det kortet Emma! ;)

2010-04-07 @ 08:06:41
Postat av: Lotta

Hohoho! Inte alls stackars mig. Gillar sällskap :) Hoppas ni får valp till sommaren!

2010-04-07 @ 08:08:22
Postat av: Josefin

Va roligt med en lite valp, hoppas att det blir en till er :)

2010-04-07 @ 14:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0