Why??

jag tror jag blir tokig. Överallt så putar kvinnor med sina gravidmagar...! Räknar ner och tar kort och lägger ut på bloggar överallt om hur magen växer. Självklart ska dom få göra det..men jag blir galen av att se det!!! Jag vill så gärna jag också ju. Gissa om jag ska puta med min mage om jag har turen att få en en vacker dag, ska puta som en kvinna aldrig har putat förr!!!

Satt och funderade innan på om jag ska ha nån stor fest nästa år kanske, då fyller jag ju 25. Vore kul att dra ihop en riktigt brakfest. Men sen så slog det mig att nää, vid den här tiden nästa år så kanske vi håller på att försöka få en bäbis, eller kanske tom har en liten som växer inuti mig. Självklart kan man ordna fest ändå, utan alkohol..men inte lika roligt kanske om alla andra ska dricka utan självaste 25 åringen. hur som helst så börjar jag nu tänka massa...tänker att det är över ett år sedan vi försökte få valpar på Alice första gången.. ÖVER ett år sedan...och då tänkte jag att det är så långt till nästa vår...men det har gått fort...så om ett år...ja, det kommer gå fort...! och det är inte ens ett år vi pratar om, det är till januari... Då blir jag nervös. haha!
Lotta berätta om hur hennes förlossning var, jag tycker hon var så duktig och modig vid förlossningen med Jamie. Jag är så jävla mesig så jag kommer nog gråta hela tiden, få panik och gå och gömma mig och inte vilja att nån ska titta.
Ah. ni får ursäkta mig. men jag är helt rubbad. Igår kväll så låg jag med wilma i sängen när vi skulle sova, jag låg på sidan mot henne och hon låg på sidan med sin rygg tryggt mot mitt bröst och mage. jag klappade henne och pussade henne på huvudet och tänkte på hur mycket jag älskar henne...sen kom jag på mig själv med att tänka att jag önskar att hon vore en liten bäbis istället (önskar inte att ersätta henne, men det fattar ni nog). Helt rubbad. Var inne i en sån här period för ett tag sen..när jag såg gravidmagar överallt och tänkte mig hur mitt liv vore med en bäbis i allt jag gjorde. Har säkert med våren att göra, och med att lottis har fått bäbis!

Usch, det är lite jobbigt. hoppas denna period går över fort. Ja nu vill jag ha massa jobb och massa skolarbeta så jag slipper tänka. Har föresten sökt jobb på en förskola som behövde vikarie på deltid från 12 april - 30 juni. Kan bli kämpigt med skola upptill men vafan..super women! Och tänkte att det vore perfekt att jobba till 30 juni och inte mer för valpar som vi funderat på är lev. klara då :D kanske att allt kan klaffa så jävla bra för en gångs skull!

Ja nu går jag och lägger mig och gosar med Wilma igen. Hon brukar bli lite trött på mig och går efter en stund..men lite gos först! Imon kanske jag och Alice ska på bernerträff. har inte bestämt mig än för om jag ska åka ner, det är i harplinge. Beror på väder och om min bil har några däck...det är nämligen stora däckbytar dagen här imon...hela B´s släkt typ brukar komma och byta däck samtidigt och hjälpa varandra..eller mest B och hans pappa som jobbar men ändå..vi andra tittar på och fikar..alltid trevligt!



Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Söta lilla Emma. Du får försöka tänka på att du måste plugga färdigt. Det är nog jävligt segt att vara tvungen att ta paus för bebis och sen påbörja pluggandet igen. Men jag vet, man blir supersugen när andra skaffar bebisar.

2010-04-05 @ 09:22:18
URL: http://nilss0n.blogspot.com/
Postat av: lina

du får komma hit och gosa med mina när du vill, klart..de är ju inga bebisar längre! Ja just nu är det tufft...men det handlar om saker utanför jobb och skola :/ men det går väl över som allt annat :)

2010-04-05 @ 11:37:24
URL: http://secretmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0