Ella, vår lilla Ella.

Det är fortfarande lika mycket full fart på Ella. Hon talar om för alla att hon måste öka takten för hon heter ju faktiskt lets freak out, så kom igen nu säger hon.
Katten är fortfarande snäll, Ella slänger sig över henne och tuggar henne i öronen och nacken och katten bara ligger där.
Alice har vart snäll till för ungefär 1 timme sen ;) Då fick hon nog och talade om för Ella att ska du hålla på att bita mig i öronen och benen så ska jag visa dig hur det känns, Ella skrek och skakade och drog sitt ena öra mot marken och tyckte inte alls om det..hon har inte vart på Alice sen dess, och det blev inget märke på henne så det var nog inte riktigt SÅ illa som hon ville få mig att tro.
Wilma är lite tjurig och tycker att Ella ska ta och lugna ner sig så hon går runt och gnäller på Ella mest hela tiden, men det är det enda hon gör, gnäller för sig själv och verkar fundera över om djävulens avkomma verkligen har flyttat in hos oss för alltid.

Vi målade hundkojan för en stund sen. Medans vi förberedde så var Alice och Ella ute. Jag sa så här:
Emma: Ska vi stänga in hundarna först?
Björn: ja, det kanske är bäst..
Mer än så han vi inte säga eller göra innan Ella hade kört ner sin nos i målarburken.

Björn tvättade av Ella och sen gick Ella och la sig i en buske och tuggade på en pinne. Ok hon kan väl få vara där. När vi var klara så märkte vi att hon hade ju färg på rumpan och svansen också, hur gick det till? Jag tog in Ella i duschen och hon blev ren och fin och nu så har hon rusat här fram och tillbaka, fram och tillbaka, fram och tillbaka i ungefär 20 minuter. Jag tror hon försöker lufttorka sig. Jag filmade henne lite så ni ska få se när jag orkar lägga upp filmen :)

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0