just det ja...

Från tråkigheter till gladheter :) har ju glömt visa er kort från bröllopet. Här får ni några :)


Här kommer dom. Det finaste brudparet jag någonsin skådat!!!!!


Här läser jag "dikten" ur bibeln.
Det gick bra och jag växer några centimetrar varje gång jag tänker på hur bra det faktiskt gick.. :)





Åh vad jag älskar denna bilden. Den har så mycket liv och kärlek.
Det är min pappa som kramar sin första äkta svärson, medans risregn incomming :)


Usch denna bilden gillar jag inte alls. jag förstår inte hur jag går?? jag hoppas inte jag har så där dålig hållning alltid? hoppas bara det råkade visa sig så just i fotoögonblicket, för fy! Men ni får se den för att jag vet att det finns önskemål om att se hur jag såg ut i klänningen och håret och sådär..så bortse från ostbågehållningen!

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Du var superfin! Och din ostbåge hållning där ser väl inte så illa ut ? ;) Tisdag förmiddag blir bra!

2010-08-07 @ 11:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0