Räkna steg.

I två dagar nu har jag glömt ta på mig stegräknaren som jag fick av Linnea (ja ni vet, min vän Linnea som längtade tillbaka till stockholm..), jag fick en av henne i vintar/våras (ni hör ju. Generösa underbara människa!! saknar dig!!). Nu har iallafall Linnea sagt att jag ska kolla mitt stegsnitt per dag och sen lägga på 5000 steg. Eftersom Linnea is the Pro, så gör jag som hon säger. Men så har jag ju då glömt den på morgonenpromenaden. Så nu ska jag leta upp den och lägga den på ett bra ställe så att jag ser den imorgon så jag inte glömmer den, ska nog lägga den i skon!
Jag är on fire nu! Jag tycker inte om semestrar som är så här långa, först mina fyra veckor och nu b´s fyra veckor, rutinerna ändras på tok för mycket och ingenting är alls som det ska. Men nu ska det blir som det ska igen!

Nu är snart hundstugan klar föresten :) Vi har målat den två gånger och idag var vi inne och leta bäddar till voffarna, vi hittade inga som verkade super bra så vi avvaktar lite. B ska sätta på "knutarna" också sen så är det klar. Då ska ni få se. Den är SÅ fin. Vi har även kommit på att den är ju bra för katten på nätterna, då kan hon ligga där inne om det är dåligt väder :)
Vi har dock ett litet problem. Den ska flyttas ett par meter. Och den väger som minst 40 elefanter. Får se om vi hittar några starka män nånstans ;)

Natt på er. Nu ska jag lägga fram stegräknaren, just det ja. Får inte glömma!

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0