Alice!

I eftermiddag ska alice till veterinären och göra ultraljud. Jag kan inte hjälpa det. Jag kan inte bara gå här och låtsas som att allt är normalt när jag vet att det kanske inte är det! Och när jag frågar veterinären så säger dom att det inte låter helt normalt utan att man borde kolla upp det. Så det ska vi göra sen. Jag vet att det finns folk som tycker jag är så löjlig och att det är bortkastade pengar och att det faktiskt finns hundar som löper fyra gånger om året och att det är helt normalt, jag håller med er till viss del. Men för mig är det inte bortkastade pengar att gå till veterinären och att dom kollar på henne och sen i såfall säger att det ser helt normalt ut, att hon är född sån och att hon har sånna hormoner som gör att hon löper ofta! Då vet jag det, då kan jag släppa det sen och inte gå runt och oroa mig. Och skulle det vara något som är fel på henne så upptäcker dom förhoppningsvis detta och kan rätta till det så att hon inte behöver löpa fyra gånger om året om det inte är normalt för henne. För veterinären sa ju faktiskt att det finns saker som kan vara fel när de löper så här oregelbundet och ofta, speciellt när det inte är ägglossning. Det kan tex vara systor på livmodern. Och då behövde man tydligen inte se andra symptom heller. Hade veterinären däremot sagt att "jaja, så kan det vara med vissa. men om du vill så kan vi ju titta på det" Då hade jag kanske väntat, men nu sa veterinären att det inte låter helt normalt och att hon borde komma på ett ultraljud, inte kan jag väl sätta mig emot veterinären? Nä. Vi får hoppas på att de ser att allt ser bra ut helt enkelt!

uppdaterar senare! mors!

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: lina

håller tummarna för att allt är bra med söta söta alice :)

2010-12-13 @ 19:25:33
URL: http://secretmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0