Examensarbete

Det går riktigt riktigt bra med vårt arbete nu. Vi börjar få ihop det på ett sätt som vi båda tycker är riktigt bra, och vi känner att vi kan stå för varenda ord vi skriver - vilket är viktigt när vi ska examineras på det den 16 dec. När vi började med detta så tyckte jag det var skit svårt, hur ska vi få ihop nått vettigt? hur ska vi hitta tidigare forskning och bra litteratur och internationell forsking som måste vara med. Nu har vi massa litteratur och tidigare forskning, varav två är internationella, så det är kanon! :) Och det har växt fram andra tankar än vad vi hade från början så det känns riktigt riktigt bra :) kan nog till och med hoppas på ett VG som vi hade som plan när vi startade detta!

Imorgon ska vi sitta här hemma hos oss och skriva, det gjorde vi idag också. Idag gjorde vi det för jag ville inte lämna hundarna ute hela dagen när det är så kallt, imorgon måste vi göra det för vi ska få ett paket levererat på förmiddag, fan ta dom om dom inte kommer med paketet denna gången som förra, men det är nog inte schenker denna gången iallafall!
Tänkte iallafall överraska hundarna med att åka in till klubben och gå en sväng imorgon bitti innan jag ska hämta min kära examensarbeteskamrat på tågstationen. Där ska dom få springa lösa i fårhagen alla tre också ska vi gå en sväng med i koppel, köpte ju dubbelkoppel (eller vad det heter) idag, som Ella och Wilma ska gå i, får vi se om vi kommer framåt överhuvudtaget :)

Har handlat mera julklappar idag. För en gångsskull så känner jag mig riktigt riktigt nöjd med julklapparna iår, har hittat riktigt bra julklappar till alla tycker jag, inte nån som får en topp eller linne eller nått ogenomtänkt som jag bara springer och köper i sista minuter. Eller visst, nån får topp och linne, men det är väldigt genomtänka sådana, haha :) 

Nu väntar jag bara på att nån här ska börja löpa. Undrar vem som drar igång först. Dom tvättar sig mycket och går omkring och nosar varandra där bak titt som tätt. Jag hoppas bara inte Alice ska löpa igen, det är så fall 4:e gången inom ett år, det vill vi inte! Men med tanke på att hon har fällt av all pälsen och att hon har lite flytningar och tvättar sig hela tiden, så skulle jag inte vara förvånad om hon löper nu igen! Men wilma ska ju löpa nu och kanske är det dags för Ella att bli stor tjej också! 

 




Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0