Fitness Festivalen och Stockholm hundmässa.

Utställningsmässigt så var inte stockholm hundmässa nån vidare hit, Glasgow börjar med ett andra pris, trist. Alcie är vårt sista hopp och men hon fortsätter på samma spår och får ett andra pris. Båda två var för smala och små och hade för lite päls (man blir som man umgås?) vi får nog sluta motionera våra hundar så dom lägger på sig lite ;)

MEN - vilka två underbara dagar det har varit. Hundarna har skött sig exemplariskt och legat hela vägen upp till stockholm och hela vägen hem idag, med endast en uträtta-behov-och-stäcka-på-benen-paus, per sträcka. Och det har varit roligt att träffa Farmor och farfar och kusiner och farbror och sen självklart Linnea, super super! Och sen har vart kul att titta på alla saker som säljes på mässan, det var ju hur stort som helst. Också träffade vi en från samma kennel som Alice, Bilbo, det var också roligt :) Jag har äntligen fått köpt saxar, har tänkt på det på varje utställning jag har varit på men så har jag tyckt att det har varit för dyrt, men nu så fick jag äntligen köpt det :) och dom hade erbjudnade så det ingick gratis slipning en gång per sax, toppen :)

Nu ser jag jätte mycket fram emot MY DOG i januari, Alice kommer la fortfarande vara undernärd och vanvårdad ;), men Ella, mitt sista hopp!! Vilken dröm att få ett cert, hon har mycket press på sig min lilla flicka, vi får ju inte det på my dog då eftersom hon är valp, men till sommaren..jag ser fram emot att ställa henne jätte mycket :) Men till sommaren kommer ju reglerna ha ändrats, och jag tror att det kommer vara svårare att få första pris då, eller excellent som det kommer då, för det steget är mindre eller vad man ska säga. Men Ella ligger nog bra till ändå :) däremot så fattar jag det som att dom kommer kunna dena ut flera cert, idag får dom bara ge ut ett, och då har ju Alice större chans att få ett :) Har faktiskt lite funderar kring om domarna redan har börjat bli hårdare, glasgow och alice förtjänar säkert det dom fick, dom har ju dåligt med päls..men jag har nog aldrig sett så många tredje pris på samma utställning, eller nånsin tillsammans heller...domarna slängde tredje och andra pris omkring sig, dom som fick första pris skulle vara glada :)




Nu till nått annat!!

Här ska ni få se på min förebild :) Jag är så imponerad av vad hon har lyckats träna sin kropp till!! 


Linnea Berglund Fitness Festivalen 2010. nr 108.
















Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ojojoj vilken kropp ;) Det är jättefräckt att hon tränat upp sig så. Men jag hade inte velat se ut så själv :) Men jag kan tänka mig att hon inte ser ut så hela tiden, där är de ju helt uppumpade och brunsprayade, klart då ser de ju lite mer brutalt ut.

2010-12-19 @ 08:59:15
URL: http://nilss0n.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0