Försov vi oss?

Ja jag försov mig lite idag, usch..det verkar bli alltför ofta detta. Är ju så jävla jobbigt att gå upp på morgonen, men jag var iallafall medveten om det idag :) snoozade massa gånger. När jag väl hade gått upp iallafall vid 07.40, så hade jag då lite bråttom för jag ska träffa Sara på Campus 08.30. Börjar göra mig iordning och allt sådär, tänker att jag får käka frukost i skolan. Så får jag ett sms att tåget från halmstad är försenat och hon är inte i varberg innan 9.10. Gör ju absolut inte mig nånting, jag kan ju sitta här och äta min frukost istället. Men fan vad trist för sara som får sitta på stationen och vänta :( Varför kan tågen aldrig passa tiden? Detta är inte SJ utan öresundståget. Och dom brukar alltid vara i tid, men det var innan det kom snö och blev kallt. Dom har haft ett helt år på sig att komma på bra lösningar efter förra vinters kaos...ändå så blir det massa förseningar iår igen så fort det kommer minsta lilla snöflinga. Jag fattar inte hur dumma i huvudet dom som jobbar med tåg måste vara, än mindre - fattar jag inte hur dom kan me att ta så jävla mycket betalt för biljetterna på tågen när de i stort sett aldrig håller tiden.

Idag ska vi iallafall göra klart examensarbetet tror jag. Vi har inte mycket kvar och det ska lämnas in på onsdag kl 15. Idag kommer vi få reda på vilka som ska opponera på oss (ge oss kritik på vårt arbete) och vilka vi ska opponera på, och vem vi får som examinator. Det ska bli intressant. Jag vet en man som jag hoppas på kommer bli vår examinator, och det är troligt att det blir han för han tycker vårt ämne är intressant, det var han som fick oss att skriva om detta. Ja snart är det klart. Ska ringa och boka bord på stans bästa restaurang inör min examen sen. Det ska bli mysigt :)

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0