God Jul!

Imorgon är det julafton, jag ser fram emot det. Det känns bra för jag har hunnit göra så mycket, lite varje dag så nu är det i stort sett klart. Och det är skönt :) Var ju på gekås idag, dom hade inte alls mycket julgranspynt :( det var kanske slut så här dagen innan. Men det blev det gamla vanliga kulorna och glittret i granen, får vara ute i tid nästa år istället :) Våran gran är ju som sagt så fin som den är, tycker faktiskt det iår. Så den ska få stå kvar länge, om den inte börjar barra förståss...vilket den kanske gör fort eftersom den stor precis bredvid kaminen, eller så kanske den brinner upp om vi har otur!

Och det är skönt också att veta att varken mamma eller pappa sitter själva imon. Har inte alls känns bra andra år när pappa har suttit själv medan vi sitter här hemma, bara nån kilometer bort, massa folk och skrattar och har det trevligt och roligt långt in på natten.

Nu ska vi iallafall snart äta fisk :) gott gott. Sen ska vi som sagt ligga i soffan hela kvällen. Jag har färgat håret precis också, min frisör tyckte det, och sjääälvklart hade dom ju hårfärg där som jag kunde köpa som var sååå bra. Och självklart köpte jag det :) Man vill ju inte gå runt och se dum ut så bättre att ta det säkra före det osäkra :)


God jul alla vänner!


Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0