Gose-Ella.

Idag har Ella inte riktigt varit på sitt vanliga busiga, stojiga humör. Hon verkar inte sjuk på nått sätt, men hon verkar lite trött och så där. Kanske dom kan bli innan första löpet? Jag kan sitta och gosa och pussa och klappa hennes lilla söta huvud hur länge som helst och hon bara lutar sig mot mig, så nu tar jag med mig henne in till den varma gosiga sängen och bäddar ner oss. Imorgon är jag ledig, ska inte sova bort mig lediga dag inte. Tänkte få gjort massa bra grejjer, som att köpa de sista julklapparna, städa, tvätta och träna Alice och Ella. Wilma ska ut och göra sin favvogrejj!

Natti natti!

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0