häromi

Skulle beställa en trimniv på häromi.se, men vet ni vad. Man var tvungen att köpa för minst 300 kr för att få köpa, trimkniven kostade 130. Det var tycker jag var dåligt. kollade först runt lite på sidan för att se om jag kundehitta nått annat kul att köpa, men sen kom jag på att jag tycker det är så dåligt att man inte bara kan köpa för lite så jag ville inte köpa. Mejlade dom att dom får ta med jsut den kniven till stockholm där dom har ett stånd. Det gör dom så det blir bättre. Synd bara att jag inte kan kamma ella med den, men det får va!
Har börjat trimma Wilma nu ikväll. Har gjort baken och ryggen. Hon blir ju så gosig och mjuk och go :)

nu är det filip och fredrik.
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0