Jag är glad.

Jag är så in i norden glad. Trots att mina händer är så torra så att det är stora sprickor i dom, trots att det är har kommit så mycket snö så att jag inte kan åka till Svenljunga för att bada Alice...så är jag så jävla glad. Vi har haft opponering idag. Vår examinator var en forskare som har forskat kring olika saker på förskolor. Hon tyckte att vårat arbete var jätte bra, hon tyckte att vårat arbete var i klass med andra riktiga forskares, forskare som vi har refererat till i vår text. SÅ bra tyckte hon att det var. Hon ville gärna använda vårt arbete för att visa upp för förskollärare. Jag blir helt tårögd när hon sa det. Att en sån som hon säger att vår forskning är så bra, det är helt otroligt! vi har lite små saker som vi ska ändra i arbetet innan det ska lämnas in för slutlig bedömning, men det var inga stora saker alls. Ja, jag är så glad. Jag är så glad att hon inte tyckte att vi behövde ha flera referenser eller att vi måste kolla igenom hela texten för den är dåligt skriven eller för att vi har för lite material från observationer för att bli godkända, jag är så glad och tacksam för det. Nu kan jag åka till stockholm imorgon och bara njuta och sen fixar vi detta lillpilll på måndag och sen kan jag fira jul. Det är en sådan lättnad så det är inte klokt!!

Nu ska jag ut med hundarna, dom stackarna har vart ensamma hela dagen ju.

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vad roligt kompis ;)

2010-12-16 @ 19:39:20
URL: http://nilss0n.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0