Jävla friskvågen!!!

Fan vad arg och ledsen jag är på samma gång nu. Nu kommer det komma ett inlägg med massa ilska i så ni som inte vill ha eran dag förstörd sluta läsa!

Det var så här iallafall (för er som vill ha eran dag förstörd). Jag skulle vart på PT träff i måndags och gjort tester. Då ringde en NINA på förmiddagen och sa att min PT ANNELIE är sjuk så vi får boka om. Vi bokar om till fredag (idag) kl 10.00. Ingen konstigt. Går skit bra!
Så idag så går jag upp, går en sväng med hundarna. Dricker protein blandat med mjölk och tar en koffeintablett, det är vad jag brukar käka innan jag tränar på morgonen, funkar bra tycker jag. Sen kör jag fort som fan in till friskvågen för jag blev lite sen, erkänner att jag hade blivit av med körkortet på 100-sträckan! Men jag ville ju inte missa nån tid av min PT-tid.
Väl framme så får jag parkering precis utanför, tuur! Sen springer jag in.

- Hej! Jag skulle träffa PT! säger jag till tjejen i receptionen.
Hon säger inget, hon bara tittar på mig som att jag vore dum i huvudet!
- Jag ska träffa en personligtränare. Jag ska göra tester! Förtydligar jag, tänkte att jag uttalade mig väl fel då.
- Ja förlåt, men det var inget bokat idag så det var därför jag blev lite.... också vänder hon sig till datorn och börjar leta runt där.
- Vi bokade om från i måndags, säger jag!
- Jaha, inga PT-tider alls är bokade idag.
Nu känner jag lite att, ok det syns inte i datorn men det löser ju sig ändå..eller har jag tatt fel på tiden? 
- Nehe, men jag skulle vart här i måndags kl 15 men min PT var sjuk så ni ringde också bokade vi om till idag kl 10.
Tjejen vänder sig om hon frågar ägaren (tror jag att det var) om han vet nått. jag kom inte ihåg just då vad min pt heter men jag säger samma sak igen, att vi bokade om från i måndags för att hon var sjuk!
- Jaha, Annelie? frågar han.
- Ja just det, så hette hon! Säger jag.
- jaja, hon är fortfarande sjuk! Jag måste rusa, säger han och springer iväg!
- jag får be om ursäkt, nån skulle ju ha ringt dig. detta var dåligt, säger tjejen i receptionen.
Nu är jag förbannad och ledsen, var nära att börja gråta där och då! 
- Ja det var riktigt dåligt. Nu får ju jag åka hem igen!!!!!!!!!
Då kommer nina, hon som ringde mig och bokade om min tid från i måndags.
- Vet du varför det inte syns här? Frågar tjejen Nina.
- Ja jag har tatt bort dom för Annelie är fortfarande sjuk. Jag ringde till alla igår. Har du inget missat samtal på din mobil eller nått?
- Nej det har jag inte! 
- Men vi ringer på måndag också bokar vi en ny tid då! 
- jaha.....
Så går jag! 

ÅÅÅH. Jag var så arg. Jag blir så jävla förbannad! Hon har inte ringt mig, jag har inte missat nått samtal. För i helvete. Här har jag betalar totalt betalat 1200 spänn för att få träna november och december också kan dom jävlarna inte ens lyfta en telefonfan för att tala om att jag inte behöver åka in. Hade dom ringt så hade jag kunnat gå på spinningen 8.30 istället. Jag är så jävla arg så det finns inte! Och dom ska fan få ersätta mig på nåt sätt, dom ska minst ge mig en PT-timme till. Fan ta dom! Jag ska fan vara arga på dom och sprida ut galla om dom över hela stan tills dom har ersatt mig på nått sätt för att jag åkte in till stan! Nu sitter jag här med en koffeintablett och protein i kroppen. Fan ta dom. 

Ska försöka räkna till 10 nu och inse att saker och ting är som dom är vare sig jag är arg eller inte. Sen ska jag nog städa badrummet när jag lugnat ner mig.  Sen ska Alice till veterinären för återbesök med ögat. Nu har ju svullnaden gått ner och dom ska kolla om ögonlocket verkligen går innåt. Jag tror inte det men jag vill inte verka som nån som inte bryr mig om min hund så jag får väl åka in också får dom kolla på det och säga, "nej, det ser bra ut" Sen får jag betala 500 spänn och åka hem igen!
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag förstår att du är arg, jag hade blivit superirriterad! Men feg som jag är hade jag bara gått därifrån och sagt okej. Men vad ska man göra? Inkompetenta jävla människor.

2010-12-10 @ 11:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0