Ledig måndag!

Usch vad jag hatar när jag stänger av alarmet på telefonen på morgonen utan att veta det. Det hände idag. Klockan ringer och jag stänger av och fortsätter sova! Vaknade 8.10, och jag som ville gå på spinning 8.30 :( Blev inget med det, men det var ju tur att det inte var något värre jag missade ändå :) ska in till stan med hundarna snart och promenera med Lotta och Tellus. Här har ju kommit en del snö så tänkte inte ge mig ut i skogen med Ella och Wilma här, det fastnar inte så mycket i wilmas päls men hon går i snigelfart, och Ella springer på men det fastnar mycket i hennes päls så hon stannar och tuggar hela tiden, med andra ord - vi kommer inte framåt! och ska vi gå på vägarna så blir det antingen en kort runda, eller en "runda" där man får inte kan gå runt, utan får gå en bit och sen vända, och det är ju skit tråkigt. Nä, så vi drar in till lottis och går på cykelvägar och sådär :) Det blir bra, kan jag testa Ellas och wilmas parkoppel på riktigt.

I eftermiddag ska jag ju göra tester på kroppen. Det ska bli riktigt intressant. Kul att se om jag har bra kondis som jag tror att jag har ändå efter all spinning och promenader i skogen och sådär. Muskelmassa har jag nog inte så mycket och fett har jag nog mycket :) haha. Men det är ju kul att göra dessa tester om ett tag igen så jag kan jämföra, fan vad besviken jag skulle bli om jag gör testerna om 6 månader också är det ännu mera fett och mindre muskler då. Det får inte hända! Men med tanke på att jag ska jobba så kan dt nog lätt bli så, men nä..jag får fan åka till gymmet även om jag jobbar i kungsbacka!

Nu ska jag käka frukost och se beger vi oss. Pinsamt att behöva gå med wilma i stan bara, eftersom hon är naken på baken, bakbenen och ryggen, men har lång päls på bogen, huvudet och frambenen :) Mitt lilla lejon.

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0