Luciapokalen

Nu ska jag sova. Imorgon åker jag och lillasyster till göteborg för att gå på träningmässa, och framför allt - Se Linnea på scenen. Är så jävla glad för henne skull - hon klarade det!! Hon pratade om att hon ville detta för så länge sen och imorgon är det dags, hon har nått sitt mål och hon ska tävla!!! Ja, jag är så glad för din skull linnea så jag ryser när jag skriver, du är så jävla duktig så jag finner inga ord för hur mycket jag beundrar dig!! Älskade vännen, ska bli så roligt och se där tävla och ännu roligare att få träffa dig igen efter så länge :)
Gå upp där och kick some as imorgon!!

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack tack snälla!

Å vad kul, vad glad jag blir! :)

Fina hundar du har!

2010-12-13 @ 05:06:00
URL: http://lonkakola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0