Mina godingar!

Har vart ute och gått en runda här i skogen med Lotta och Tellus i morse. Det var mysigt. Ella går ju numera i koppel tillsammans med Wilma, hon har blivit en på tok för duktig jakthund för att gå lös hur som helst. Släppte henne lös de sista stegen innan vi var hemma, men till och med utanför dörren hittade hon nått som var super intressant och började skälla och springa omkring så kopplet åkte på snabbt igen.

Nu ligger dom iallafall utslagna och vilar sig. Ella och Wilma ligger framför brasan i vardagsrummet, medans Alice kör på den svalare varianten och ligger i den lilla hallen längst bort från vardagsrummet :)








Ella är så go på morgonen. I stort sett varje morgon numera vaknar jag av att hon kommer och borrar in sitt ligger huvud i mitt täcke uppe vid mitt huvud. Så klappar jag lite på henne och sen fortsätter jag sova. Oftast så flyttar hon sig efter det, det är som att hon bara ska tala om att hon är där, och ville ha lite kärlek bara :)

Nu håller jag iallafall på att plugga. Räknar ner dagarna innan detta ska vara över, och sen hoppas jag att vi får godkänt så att vi kan slänga skiten åt helvete ;) det är 9 dagar kvar!




Slänger in bilder från fitness festivalen också, så vet ni hur trevliga kroppar jag satt och kollade på i flera timmar, Nice ;)



Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Finns linnea med bland de tjejerna där? Då får du ju skriva var hon står! :)

2010-12-14 @ 13:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0