testing testing!

idag kom jag äntligen iväg på tester som jag skulle göra på gymmet! Det var väldigt intressant. Jag har tipp topp kondis fick jag reda på :) skit kul o höra. Hon frågade var jag tror att jag ligger på en skala 1-10, jag sa ca 6-7. När vi gjorde testet sa hon att jag ligger på en 8:a ungefär, stark åtta :) Så det var jätte kul.
Min muskelmassa och min fettmassa var inte lika bra dock :( har för mycket fett, 29%. Men jag ligger bra i vikt i förhållande till min längd så hon tyckte att jag ska strunta i att väga mig för där behöver det inte hända nått, men jag kan mäta omfång och sådär istället, får fett har större omfång så om jag får mera muskler så försvinner fett och jag blir mindre. Så jag ska köra på det. Sluta väga mig varje fredag, och sluta mäta mig varje fredag också för hon sa att det inte får bli nån fixidé, en gång i månaden räcker! Mitt skelett väger 9 kg också, det var intressant att veta :) Mina musklet och organ väger 36 kg, och mitt fett 18 kg. Nästa gång jag gör testet så ska mitt fett vara mindre, vi satte som mål att min fettmängd ska vara 25 % nästa gång jag gör testet (om typ 6 månader) så nu jävlar :)

Nu har vi precis kommit in från promenad. Josse och glasgow kom hit. Det var kanon. hundarna har fått träffa både Tellus och Glasgow idag :) Nu saknar de bara Rocky också :( Lilla rocky, jag saknar honom också!





Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0