träning.

Vart och tränat med en tjej som heter Anna idag. underbart kul :) Kul att få lite vinklar från en ny person i träningen med Alice. Hon gav tips på hur jag skulle göra rutan, funkade skit bra så jag ska köra på det, orkar inte skriva hur vi gjorde för mina fingrar har vart kalla så länge så det gör ont när jag böjer dom :( Fick massa bra tips så nu ska vi träna på iallafall! Ella börjar få kläm på sitt, ligg och stå. kul :) inkallning och hopp och ingångar har i börjat träna också.

Nu ska jag käka och sen lägga mig i soffan. Ikväll är det julfest på klubben men jag ska inte gå, men då skulle jag fått reda på resultatet från klubbmästerskapet. Dom lägger la ut det sen, så får vi se hur dåligt det gick :)


Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0