wii!

Parkoppel, vilken grejj! Ella tyckte det var väldigt konstigt och undrade varför det drog i henne och ville tugga bort det (ovanligt att hon vill tugga sönder saker va ;) Men efter ett tag så fann sig båda två i att det är faktiskt ingen av dom som ska dra, det är med mig dom ska gå :) så skönt att bara ha ett koppel, det kändes ju som att gå med en hund igen :) ja, vi gick inte alls långt med det eftersom dom var lösa i hagen mest, men vi får fortsätta träna på detta, det verkar ju bra iallafall :)

Har vart på mitt blivande jobb och hämtat schema, sex veckors rullande schema är det. kanon bra, tycker jag. Det enda krångliga är ju att jag det kommer nog ta vääääääldigt lång tid för mig, och han som jag bor med, att lära sig vilka tider jag har vilken dag :) men det är väl bara till att skriva upp och åka till jobbet den tiden som det står. Men det var super bra tider med inte för många öppningar (tidigt) och inte för många stängningar (sent) och inte för många tråkiga hela dagar tider :) kanon, variation är min bästa vän! Det ska bli mycket spännande detta. Dom som jobbar där verkar tycka att det är roligt att just jag ska börja också så det känns jätte bra :) 

Nu får alice spoton grejjs i huden igen för seborré. Det kom ju tillbaka efter att jag badat henne och det hära :( så hon ska få det också får hon fiskolja. Så får vi hoppas att hon slipper se ut som att hon har snö bak på ryggen alltid! 

 
  
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0