Hur kan en människa bara försvinna?

Det går ju inte. Saker och ting kan inte bara försvinna, framförallt så kan inte en människa som andra människor saknar, bara försvinna! Jag får inte ihop det, jag förstår det inte. visst kan folk trilla och slå sig och bli liggande, men då hittas ju personen i fråga av andra, för det går ju människor överallt. Och visst kan en person ge sig av frivillig, men eftersom just detta fall har varit med på tv så hela Sverige har kunnat se bilder på just David, så borde ju folk ha kännt igen honom. eller gör man kanske inte det, det kanske är stor skillnad på att ha sett en bild och på att se någon i verkligheten? jag vet inte. Men En Människa Kan inte Bara Försvinna!!!!

I samma program som efterlyst tog upp David, så tog de också upp ett fall på en försvunnen 6-årig flicka som har varit borta i 13 år. 13 ÅR!! hur kan hon bara ha försvunnit???? I det fallet så är det nog ganska självklart att det handlar om kidnappning eller liknande, så hur kan en människa komma undan med att kidnappa ett barn? Varför hittar inte polisen folk? Jag tänkte att detta fallet kanske bli preskiberat (ursäkta stavningen) om några år, vet inte hur många år det är på det fallet. Men jag hoppas ju att nån människa som vet nått om denna flicka går ut och talar om det då, eftersom dom tydligen inte vågat det tills nu, så att föräldrarna kan få ro!

Nä. En människa försvinner inte bara. Våran granne är ju också försvunnen sen många år tillbaka. vi bodde inte här när han försvann. Hans hus stod tomt i flera år tills för ett par år sedan när hans föräldrar sålde det. Om de vet vart han är eller om de gav upp hoppet om att han skulle komma hem vet jag inte. Jag hoppas att de vet vart han är och att han gav sig av frivilligt, så att hans nära och kära vet det iallafall. Jag tror det är lättare då, då kan man tycka illa om personen eller kanske tom hata personen för att han lämnade sina barn och andra nära anhöriga, men att inte veta nånting, om personen mår bra, om personen lever? den känslan tror jag gnager mycket värre.



Nä, människor försvinner inte bara. David har inte bara gått upp i rök..han finns där ute nånstans, frågar är ju bara var? Jag hoppas han hittas snart. Har alltid varit så irriterad på B som ska kolla texttv varje morgon, nu är det det första jag gör när jag går upp morgonen, för att se om de har hittat honom än.

Polisen:

http://hn.se/nyheter/varberg/1.730941-tv-har-slutar-sparen
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0