skidor!!

För er som inte har läst hn i veckan så kan jag ju tala om att jag var med där på dagens fråga. skit kul :)
frågan var om jag skulle vara med i os, vilken gren skulle jag då ställa upp i. jag svarade skidor av nått slag, (jag sa också, "om jag måste vara med..." men det skrev dom inte) så idag så skulle jag testa just, skidor av nått slag :) långfärdsskidor. jag och syrran åkte ut till åkkulla och lånade skidor där, super bra. gratis :) vi åkte en runda på 2.7 km två varv, första gången på 20 minuter, och andra gången på en kvart, så vi blev bättre bättre :) det var faktiskt riktigt kul, och det var inte så jobbigt som jag trodde det skulle vara. men heeelvete vad ont jag har i armar och ben nu. kommer ju ha världens träningsverk imon!

hoppas vi kan göra om det snart. annars kan jag alltid åka ut själv nån ledig dag. för det var riktigt kul faktiskt, lika kul som jag mindes att jag tyckte när jag var liten :)

Igår så började jag trimma wilma. så nu är hon så fjunig och tunn på kroppen. hann inte göra huvudet så det får jag göra imon. hon blev söt iallafall :)


Ny vecka imorgon. det är bra. närmare löning för var dag som går! :)
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0