Tidningsbäraren.

Den senaste tiden så har Alice tyckt att det är en väldigt rolig lek att få bära min ena vante sista biten hem. Hon kommer alltid och vill ha den och säger jag "Nej!!" för att jag tycker det är för kallt så förstår hon att vi inte skulle leka det idag. Men oftast så får hon bära den, och då vill Wilma ha den andra så det blir ju en jätte rolig lek :) Så i morse när vi var ute och gick så kom hon som vanligt fram och skuttade vid min sida och ville ha vanten, men då tänkte jag att hon lika väl kunde göra lite nytta istället, så hon fick bära tidningen. Detta var en tidning som kom igår som vi inte hade hämtat, för vi har inte tidning på morgonen, då hade hon ju kunnat bära den varje dag :)




Hon började med att bära den väldigt fint, men så fort hon skulle stanna och vänta på mig och Wilma så la hon ner den och tog sen upp den när vi kom ikapp, så till slut så var den lite trasig och väldigt blöt...men hon var stolt och jag tyckte hon var väldigt duktig :)

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0