1 dag kvar.

shit! jag är så speedad. har försökt sitta i soffan och dricka te och kolla på tv, men flyger upp och ner som en jojo. Jag har aldrig haft sån här resefeber. jag vet inte vad jag har att vänta. hur är det att se ett lejon i det vilda? Eller gå upp på morgonen och se en elefant utanför dörren? Hur är det att leta i flera timmar i bergen efter gorillor och till slut på få se dom? Hur känns det i detta fuktiga klimat? Vad har dom för mat? Hur mycket folk kommer där vara? Vi ska besöka en skola, är det fattigt? är barnen sjuka? Jag funderar på att ta med nått till barnen i skolan, som pennor eller så, men dom kanske är såpass rika så det inte behövs? Hur är det att se en krokodil?

ja...jag är skit nervös. nu börjar jag förstå vad annalina menade. kanske vågar jag inte ändå.

Alice verkar märka av detta. Hon följer efter mig när jag går omkring, stannar jag så lägger hon sig med en suck och tittar upp på mig. ooh, måste lugna ner mig! andas.
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0