2 dagar kvar.

Idag har jag vart barnvakt. När jag hämtade upp lill-flickan på förskolan så grät hon faktiskt inte denna gången, men den lilla dramaqueen som hon är så spelade hon lite iallafall :) När hon såg mig i dörren så fick hon ett förskräckt uttryck och skakade på huvudet och sa "nej, nej.." och gick bort till en vikarie som satt på golvet en liten bit borta, detta lilla skådespel gjorde att vikarien såg lika förskräckt ut hon :) haha, hade jag inte känt mig själv hade jag nog också trott att jag behandlade henne illa, vilket säkert vikarien gjorde :) Sen så kom iallafall en ordinarie personal och skojade lite och sen så var det inga problem att gå hem. Har nog inte haft en så mysig dag med flickan som jag hade idag, hon var glad och sprallig hela tiden och vi bara lekte, dansade och myste. underbart :)

B fotade hundarna lite här om dagen. Här kommer två kort. Visst kan man inte få nog av kort? :)





Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: JENNIE

Hej gumman.. vilka fina kort! shit snart åker du ju hoppas verkligen att du får det underbart på resan!! ta hand om dig så ses vi i skolan när du kommit hem kram

2010-01-13 @ 09:20:48
URL: http://jenniemx.blogg.se/
Postat av: Ann Chatrin

Hoppas nu att ni får en riktigt skön semester. Alla är nog lite grann som du, man går och oroar sig för att något ska hända när man är borta. Du får tänka så här: No news,is good news!

Ann Chatrin

2010-01-13 @ 10:21:34
URL: http://www.lillaskee.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0