3 dagar kvar.

Har bunkrat upp med djurmat nu innan vi ska åka. Det är inte klokt så dyrt det är med mat till djuren, köpte kattmat för 600 kr och hundmat för 1245 kr. Köpte en ny sorts mat till Tussan, hon älskade den :) den ska nog räcka ett halvår den stora säcken så det är ju skönt :)
Ja, fint ska det va :)


Imorgon är jag ledig. Så jag ska tvätta allt som behöver tvättas inför resan. snart bär det av.

Jag kom på mig själv med att tänka innan att jag längtade tills vi kom hem igen. hemskt, eller hur!! Jag satt och tänkte på hur vi kommer hem och möter en strålande glad Alice som flyger på en i dörröppningen och en liten hispig wilma som försöker komma och säga hej men kommer inte fram för att alice far omkring som en virvelvind. Men jag slutade med att tänka så när jag kom på att jag gjorde det, man kan ju inte se fram emot att komma hem från en resa innan men ens har åkt! Jag hoppas verkligen att jag möts av två överlyckliga hundar när vi kommer hem, för om nått händer dom när vi är borta, om dom blir skadade eller sjuka på nått sätt..så tror jag inte vi kommer få reda på det, jag vet att hundvakterna inte kommer skicka sms och tala om det, för dom vet att det skulle förstöra vår resa. Och det får mig att tänka att det kan hända nått, vi kan få sms att allt är bra, men vem vet om det är sant?
usch nä, nu får jag skärpa mig. Vi kommer nog ha så mycket att göra att när vi väl är där så kommer jag inte ha tid att tänka så, och jag kommer nog tycka det är skönt att vara borta från hundarna ett tag, slippa alla "måsten", rätt skönt att lämna över det till nån annan i några dagar :)

Ja. natti då!
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0